mandag 17. oktober 2011

4 uker på Nimi og 4 uker hjemme :)

Hei igjen..:)
Lenge siden sist!
Jeg liker å være tilbake.. :)Ca 8 uker siden sist og det er altfor lenge.

Onsdag 17.8 satt jeg kursen mot Hønefoss.. Husker jeg så Nimi sine bygninger, gamle Helgelandsmoen Militæranlegg.. Jeg så p-plassen, det gule huset, hotellet og jeg hadde bare lyst å spy.. Usj, jeg skulle ikke tilbake..
Men men.. ikke noe vitsi og sutre over det. Det var bare å ta tingene sine ut av bilen, gå inn på hotellet og få romnøkkel.. Mens jeg står der og venter på nøkkelen hører jeg noen roper navnet mitt.. Jeg snur meg og får se 3 stk fra mitt hovedopphold i 2008 :) Verdens beste folk som kunne vært der :)) Åh, jeg ble så glad :) Og jammen skulle de være der i 4 uker de også. Hell og lykke på min vei :) Og tror dere ikke det kom 2 til fra hovedoppholdet uken etter. Supert!!!
Og det er en stor, hvis ikke den største grunnen til at jeg orket å være der i 4 uker. Eller det er kanskje mer riktig å si at de gjorde oppholdet der nesten perfekt for min del.
Opplegget var det samme som sist. 2-3 økter hver dag, og fokus på kosthold. Jeg merket at formen var betraktelig dårligere enn antatt på den første treningsøkta. Men syns den kom seg ganske fort også. Var ikke så ille som på hovedoppholdet...heldigvis..
Når jeg tenker tilbake på de ukene nå er jeg sjeleglad for at jeg valgte å svare på mail om opphold. Det er ett spark i ræva og det trenger jeg for å komme i gang. Kanskje de fleste innimellom. Å være strukturert, ha fokus og motivasjon er noe man må jobbe med hver dag. For jeg er ikke der at; hurra jeg skal på trening i dag. Jeg jobber med meg selv før hver eneste økt.. Eller hurra sjokolade smaker dritt!! Men klart det blir lettere og lettere for hver dag som går og at du faktisk greier ting :) Mestringsfølelse er viktig :)
Jeg har meldt meg inn på Elixia Jessheim og er superfornøyd. De har en variert timeplan som passer for skiftarbeidende også, hyggelige og energiske instruktører, store, lyse og rene garderober, en fantastisk barnepassløsning, frokost inkludert i prisen og sist, men ikke minst, de tar deg for den du er :) Jeg føler meg så velkommen hver gang jeg er der. Og det er så deilig. Tjukka skal på trening ;)) hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar