mandag 22. august 2011

Back to basic...

Litt av en overskrift.. back to basic+3 kg ekstra..
Ja, jeg er tilbake til utgangspunktet..første gang jeg virkelig valgte å ta ett ordentlig oppgjør med kiloer og trening..ja min generelle livsstil.. i bunn og grunn for ett fullverdig og lettere liv :) da jeg valgte å reise fra familien min, mitt ansvar som mor, kone, kollega, ansatt etc.. hvor det koster blod, svette og tårer..savn, ensomheten..ja det meste. Selvfølgelig var Glenn og jeg enige om denne avgjørelsen sammen og det er vi nå også. JEG ER NEMLIG TILBAKE PÅ NIMI... Ohlala.. jeg som sverget med hånden på hjertet at jeg aldri mer skulle sette mine bein på Helgelandsmoen igjen.. men men..sånn gikk det..
Så nå sitter jeg her i fred og ro og tenkte å få ned noen ord i bloggen min. Tror det er 3.5 mnd siden jeg skrev her sist..jeg fant jo ut at når ting går skeis er det bare å la være å skrive..det gikk liksom bare en vei..hadde en skikkelig wrong turn..
Jeg prøver igjen, nå som ting går litt mer den rette veien..ennå..Hehe :))

Får stadig nyhets-og tilbudsb
rev fra Nimi på mail..så fort de kommer er det rett på delete-knappen..men denne gangen for 3 uker siden var det ett eller anna som sa meg; les denne mailen.. hmmm.. opphold på nimi 4 uker..dæven..hmm..jeg trenger ihvertfall hjelp til å komme i gang, og før jeg event søker om slankeopr gir jeg dette en sjanse til..man lærer så lenge man lever tenkte jeg, så samme feil som forrige opphold er ikke lov! Jeg svarte på mail å sa jeg var intr i ett 4 ukersopphold..fikk svar tilbake relativt fort om at jeg hadde fått innvilget plass.. Oi Oi..ting skjer fort. 1.5 uke til jeg drar bare..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar