onsdag 16. februar 2011

UKE 6

UKE 6
Så klar for å gi alt, og på en måte starte på nytt igjen etter en ganske mislykket helg . Tilbakefall er lov.. Det må en lære seg å leve med, for det vil komme, men det vil gå lengre og lengre tid mellom hver gang.. Men neida.. der tok jeg feil. Jeg fatter ikke at det går ann..Hvor er gnisten min? Jeg føler meg helt tom. Jeg prøver og prøver.. kun en bit er lov.. hehe.. er det å lure seg selv eller.. En bit liksom.. Hallo!! Fornuften sier nei Marita, dette greier du.. Det er bare å ikke gå i skapet.. Hmm.. Ja.. Just do it mentaliteten er så langt unna- har aldri vært lengre unna tror jeg.. Jeg VIL!!!! Blæh, møkk… Ja unnskyld meg men FAEN i HELVETE!!! Vært så flink, så går det rett vest!! Jeg er sint!! Ja, skikkelig sint!!
Jeg skulle jo teste meg selv da, etter helgen om jeg fikset og ha det i hus..Spare det til neste helg.. De andre helgene har vi kastet det som er igjen, for jeg greier ikke holde meg unna. Og ja, det er bare å fortsette å kaste det som event er til overs etter lørdagskos.. Er bare å innse det gitt..
Hver eneste dag fant jeg ett eller anna å putte i kjeften!! Jøjjemei.. Også en ting er sikkert.. Er det igjen helgesnop, er det å kaste det med engang.. Ikke ha det liggende i skapet! Funker ikke her i huset..
Men greide holde meg til maten denne uka da og måltidene, pluss det ekstra som man da ikke skal ha ;) heeh..  
Var flink og gikk tur mandag, tirsdag og onsdag da : ) Det er jeg veldig fornøyd med J Klapper meg selv på skulderen for det ja.. hehe.. Viktig å se det positive man gjør også. Veldig enkelt og ha fokus på det negative..
Ble heller ingen svømming mandag, pga tattisen! Neste mandag er jeg klar igjen! God tid på å forberede meg på..
Så egentlig ikke så mye mer å si om denne uka. Alt har gått til dundas. Og kjennes helt forferdelig ut! Mislykka de lux!!.Så jeg prøver igjen.. J
Ny uke og nye muligheter!!! Dette må bare gå..
Jeg håper dere heier på meg for det :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar