mandag 14. mars 2011

FIASKO!!!

Hei igjen..
Skal vi se… Hva med å ta uke 7, 8 ,9 og 10 samme mølja.. Det finnes ett par ord som forklarer ukene.. Det er svakhet, null struktur og svakhet!!  Helt utrolig…
Men en ting er at ukene har gått rett vest, men vekta heldigvis, var 400 gr opp.. jeg var så sinnsyk nervøs for å gå på badevekta..Var sikker på at det var 4 kg opp.. og ja.. det er 400 gr opp.. men prøver å ta med meg det lille positive som finnes… Kunne vært så mye verre..
Egentlig er jeg ei fryktelig sta jente, som får til det jeg vil.. men det her.. hvorfor liksom.. Hvorfor får jeg det ikke til??? Hvorfor greier jeg ikke å holde meg unne de fordømte søtsakene.. det er jo gift for kroppen, form og organer.. Er noe feilkobling i topplokket..
Det verste er når jeg tenker tilbake på ungdomstida og str på levisbuksene mine var 28.. Er det mulig liksom.. ganske bedritent vil jeg si..
Off, en kan tenke tilbake så mye man vil, men hjelper ingenting.. lever nå og vil gjerne  leve i fremtiden.. det som har vært får en ikke gjort noe med. Og drive å sammenligne er dumt. Gjør meg i hvert fall  ganske deprimert , ingen happytanker.. Men klart erfaringer får man jo med seg, både på godt og vondt. Det er søren a meg så vanskelig at jeg får ikke sagt det!
Men på en anna måte, så er det ikke vanskelig. For hva høres vel enklere ut enn å spise sunt og bevege seg.. Er jo så fint og enkelt.. BLÆH..
Så den første uka det gikk dårlig og det bare balla på seg med dårligere uker, var det vanskelig å ta pc’n fatt å skrive… Er jo dritflaut.
Men prøv det den som vil.. Jeg syns det er shitvanskelig og jeg tar i mot alle tips og råd jeg kan få.. Trenger en piff til å ” starte ” igjen J

1 kommentar:

  1. Kjipt Marita!!! Men dette får du til :) Jeg er ikke verdensmester i dette, men her er tips som kanskje kan hjelpe:

    Viktigste er at du trener/rører på deg. Har du ikke noen venninner/naboer som kan dra deg ut? Det er ofte ikke så lett å si nei da? Ta med Tuva og spark en laaaang tur, gå på ski, gå tur med barnevogna, ha en fast kveld i uka hvor du går tur med Kjæresten/venninne/mamma/søster.

    Når det gjelder mat/snop så vet jeg hvor vanskelig det er, det er jo så godt!!!! Men ikke bra for kroppen. Jeg tenker på Pia, om jeg vil at hun skal spise usunt? og vi har begynt å ta oss god tid ved middagsbordet, la mate synke, og drikke masse vann, før og under måltidet. Vi serverer kun tallerken ved bordet, slik at ikke maten står foran oss å frister.

    Håper du fortsetter å blogge, dette kan være den lille dytten du trenger, som får deg til å fortsette, og i andre tilfeller hadde gitt opp!!!

    Husk: Latter er god trim; nærmest som en innvendig joggetur.

    Lykke til Marita :)

    SvarSlett