mandag 3. januar 2011

MIN KAMP!

Vekta!!
Fysisk form!!
Godteri og andre farlige fristelser!!!

Vekt :  Målet er 30 kg først, så får jeg ta neste steg etter det..
             Min BMI er ganske ille.

Fysisk form : Tja, hva skal jeg si... Tragisk er vel ordet! Den skal jobbes sakte, men sikkert oppover. Er det en ting jeg har lært meg, så er det å ikke sikte for høyt. Jeg har kjøpt meg zumba, så det blir det programmet som varer i 20 min 3 x i uka, noen uker fremover, så øker jeg etterhvert. Har også ett ønske om å gå litt på ski, men ikke lett når det ikke finnes elefantstørrelser i bekledning. Noen som vet??

Godteri og andre farlige fristelser : UNNGÅ!! Unngå godteri ++ på hverdagene! Jeg skal unne meg litt pepsi max.. I helgene ( lørdag) er det lov å unne seg littegranne snop. Man kan ikke bli helt fanatisk heller. For meg skal dette handle om å endre livsstil, leve sunt, så er kiloene man går ned en gevinst.. Selv om målet er minus 30 kg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar