mandag 3. januar 2011

Hvorfor har jeg valgt å blogge om min livsstil?

Dette er noe jeg har tenkt på en god stund.. tørr jeg, tørr jeg ikke.. vil jeg at folk skal lese om mine private utfordringer og gleder.. ? Jeg kom vel frem til at det kan være med å hjelpe meg gjennom min aller største utfordring, nemlig vekten og min livsstil.. Og for alt en vet så er det kanskje  med på å hjelpe andre i samme situasjon.. Dele litt erfaringer og ta imot og gi råd. Være litt støttespillere for hverandre..
Så i dag bestemte jeg meg.. Jeg gjør det!!  Hjertet mitt banker fort, avgjørelsen er tatt og jeg er i gang.. Ganske deilig faktisk! Det føles godt!

10 kommentarer:

  1. Jeg vil bare si lykke til og håper det går bra med din nye livsstil. Blir spennende og følge med.

    SvarSlett
  2. Wow, så spennende babe! Masse lykke til. You can do it! love you!

    SvarSlett
  3. Kult :)

    Masse lykke til, håper den blir det verktøyet du håper:))

    Klme

    SvarSlett
  4. Så spennende!! :) Blir moro og følge suksessen din!! c",) Lykke til!
    Klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk, folkens :))
    Jeg trenger all støtten jeg kan få :)))

    smask

    SvarSlett
  6. Så utrolig bra og tøft gjort Marita! Tomlene opp for deg og lykke til. Gleder meg til å følge med og heie på deg :-)) Stor klem

    SvarSlett
  7. Kjempetøft av deg! Du imponerer stadig :D Jeg heier også.

    SvarSlett
  8. Tusen takk :))) Det varmer :))) Stor klem

    SvarSlett
  9. Jeg heier også! Du er så sterk så det her klarer du! Flink til å skrive også, du skriver så ærlig og fint. Klem

    SvarSlett