tirsdag 4. januar 2011

Min humpete vei hit på godt og vondt!

Jeg har på egenhånd kommet dit jeg er i dag. Kan ikke skylle på noen andre eller noe annet. Selv om jeg har så lyst til å skylle på noen, for det er liksom så mye enklere, men det er det slutt på nå.
 Jeg har hatt en fin barndom med trygge rammer og masse kjærlighet. Mamma og pappa har vært suverene foreldre, det gjelder også min kjære søster.
Har hatt det fint i alle mine skoleår også.. :) Vært trygg på meg selv..

Klart jeg har møtt mye motgang her i livet jeg også, som de fleste andre. Og da tyr jeg til snop, sjokolade, potetgull og brus. Cola.. mmm.. finnes det noe bedre.. Ohlala.. Og en fersk bolle fra statoil i munnen og samtidig ta en slurk med Cola.. herlig.. Men her gjelder det å finne alternativer. Og det er sååå mye godt i frukt og grønnsaksdiskene idag, Marita! Ja, det er sånn det skal bli fremover!  Nå datt jeg ut litt her.. hehe..

Har mange gode venner rundt meg, min kjære mann og ikke minst mine 2 herlige døtre.. Så har ikke vært noe i veien med støtteapparatet!

Men desverre så  har vekta økt, kroppen utvidet seg, klærne blitt trange osv.. Og det er kun MIN egen feil!! 
Og når inntaket har blitt større enn aktivitetsnivået, sier det seg selv at det kun går en vei.. Man kommer inn i en fryktelig vond sirkel..og den kommer man seg ikke ut av før man får en tankevekker.. Eller en dyr lærepenge..

Konklusjon :
Stort inntak av usunn mat og ingen mosjon er hovedårsaken til at jeg er SVÆR!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar