mandag 3. januar 2011

En kort fortalt historie om meg..

.. ikke sikkert den blir så kort da.. hehe.. Men skal gjøre mitt beste..
Jeg er i min beste alder, sier folk, som har vært der eller er der.. Jeg vet ikke..30 år.. Er kanskje i min beste alder, men ikke beste form verken kroppslig, fysisk eller psykisk. Ting har vært bedre kan du si.. Så i min livsstilsblogg blir det hovedsakelig å fokusere på vekt, trening, kosthold og litt annet..( som plutselig dukker opp)
Fra jeg var 18 år til nå har jeg vel mer eller mindre gått jevnt opp i vekt, fått ett dårligere kosthold og lat kropp rett og slett..
Jeg har og driver vel og leter fortsatt etter grunner til hvorfor det har blitt sånn.. og ja, jeg finner en hel haug av unnskyldninger som kan være medvirkende til vektøkning og andre " intresser" , men til syvende og sist er det jeg som bestemmer hva jeg putter i kjeften og hvordan jeg lar kroppen min forfalle. Nå må noe gjøres.. Det blir en kamp uten like og den blir tøff!! Skal få noen harde fighter med meg selv.. Lykke til ;)

1 kommentar:

  1. Bra, har vel også hørt noe si at man har fått kroppen sin i gave og er selv ansvarlig for å ta vare på den.

    SvarSlett